Bibblan :DD vs LOOVE TEATER!!!! <3333

hej hej!!!

nu sitter jag på bibblan oh lånar dator :DDD mamma skulle ändå gå in oh göra massor av saker så bästemde mig för att följa meeeh:DDDDD

idag har jag varit i skolan :SSSS

juuuuste! idah ska jag se en musekal som min lillebrorsa har i skolan oh vet ni vad???? han äe huvud rollen :DDDDDDD det kmr bli skit kul :DDDD oh han ska sjunga solo oxå ::::::DDDDDDD han äe skit bra på att sjunga,

justeeee! igår började jah på teater!! det va oxå skit kul! jag har alltid tkt om att spela teater och så, men det här va faktiskt 10000ggr roligare än va jag trot!!!

harre gööött igel kööt

Kommentarer
Postat av: Syrriiss

hahaha x) Jag kanske kan börja i din teater grupp da ?? ;D

2010-10-27 @ 19:33:55
URL: http://bladlusenlusse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0