letar oh hittar... fast "problemet" va att jag letade i soptunnan >-<

hej igen >_<

asså jag fick värkligen "sykbryt" med andra ord damp, fast har ju inte damp så men jaja, vad vi nu kan kalla det så fick jag det i vilket fall som hälst, >_< min mobil hade stängt av sig.. elr vi kanske ska ta det från början så att man fattar xD

allt började när jag var hemma hos mamma (för typ ca. 2v. sen) så ringde pappa hem oh sa att han skulle fixa abonumang till mig (´hade kontant kort) oh sen så bästellde han det oh det var ju inget fel med de, oh sen så när jag kom hem t honom för att fixa en sak (va igentligen hos mamma då men skulle bara fixa en sak på datan elr vad det nu va) då sa han att simkortet hade kommit, oh sen satt vi i det men det funkade inte, oh sen ida så märkte jag att det stod att man skulle sätta in simkortet i mobilen (alltså att simkortet "gåt ut") oh då fattade jag så klart att det äe nu som man ska sätta in det, för nu har de börjat gälla oh mitt "gamla" slutat fungera, så jag gick till pappa oh sa; "var la du simkortet du fick? jag måste ha det nu för nu fungerar det oh det här har slutat fungera. men gissa vad ahn sa då? :O -_-' jo; "va? jaha, det har jag slängt," gissa vad som hände då? jo då kmr vi till "sykbryt" stället, men envis som jag äe fråga jag om sopp bilen varit här, oh han svarr "ja det har den" men jag litar inte på honom, oh sätter på mig skorna oh går ut till soptunnan, vänder på steken oh börjar gräva bland påsarna -_-, fan vad äkligt det va! (jag hadde plast hanskar på mig men ändå) först letade jag i en påse, där hittade jag inget, sen tog jag den andra påsen oh häller ut på gräsmattan, jag letar oh hittar inget, men efter ett tag så hittar jag den där simkortsaken, (inte sim kortet) oh tänker att simkortet borde ju vara i samma påse, oh hittar den!!! i påse två! det kallar jag skillat xD jaja, jag går in, tvättar försigtigt av det oh pappa säger "det kmr inte funka" men jag ger inte upp, oh sätter i det oh titta; DET FUNKAR! hahahahaha känn diig ägd PAPPA!!!

kram på er <3333


Kommentarer
Postat av: Emme

hahahaaaaaaaa....

lolololololol!!!

2010-10-20 @ 17:25:20
URL: http://allmantkludder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0