Tisdag...

hej hej,

nu äe jag hemma efter en lååång skol dag började 08:15 oh slutade 15:15, >_< dom två sissta lektionerna va 80 min -_-' det va so oh svenska.. på so:n skulle vi redovisa om gudar, men i vissa grupper fast det med en människa oxå men jaja, oh på svenskan skulle vi jobba med ord klasserna.

jag slår seriöst vad om att vår klass äe den jobbigaste klassen EVER! elr det kanske va lite oh ta i men det jobbigaste klassen i skolan iaf, oh skolan äe från 4-9 så som ni förstår så äre en väldigt jobbig klass, vi har inte så bra arbets ro, oh sen har vi några killar som alltid äe dumma! åhhh vad jag hatar dom!!!

jag har sagt till pappa hundra ggr att han måste köpa nya wait bord (stavas) pennor till min waitbord (stavas) men tror ni att det händer något??!! ni kmr få lärakänna honom ,mer i den här bloggen xD läs tex som i förra inlägget som jag skrev, inte bilden utan den jag skrev xD
det äe ju bara oh vänta tills han kmr hem oh säga det till honom då... om han nu tänkte komma hem någon gång >_<

Miss uuuuu sis! <3333

kram på er allihop!!! <333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0