veckorna går som jag vet inte vad xD snabbt går dom iaf, men närmare lovet kmr jag ju inte, elr vad äre jag väntar på?

hej hej alla mina trogna läsare xD
jag satt just oh tänkte på de; veckorna oh dagarna går s k i t snabbt, men man kmr ingen vart, "snart" äre höstlov, men äre det som jag väntar på? vart vill jag igentligen komma? helgerna går snabbt, dagarna går snabbt, när man väl kmr fram till lovet då kmr de ju oxå gå s k i t snabbt!oh sen kmr jul lovet, sen sommar lovet, men någonstans där i mellan kmr ju sportlovet oxå, oh sen fyller jag 14 oh sen börjar det om igen! det kmr ju alltid gå fort! ända tills man dör!
idag, vad har jag gjort idag? varit i skolan, typ de xD
längtar till den 26 november :D då ska jag oh pappa till Globen hrsoe show (stavas) det kmr bli jätte kul :D
längtar tills jag får träffa "Syrran" igen... (Linn) som ni kanske har märkt, elr som ni kmr märka så kmr det namnet stå OFTA! bara varnar er för de xD aja tbx till sak, har inte träffat henne på ett tag.. oh nu äe hon sjuk... elr NU kanske hon äe frisk, asså nu idag, men hon har varit sjuk i vilket fall som hällst xD
på torsdag ska vi ha orgenterings dag i skolan :/ oh då börjar vi 11:30 :D fast i de här kalla vädret blir det nog inte så kul, fast i o för sig, nu äre ju bara måndag, det kan ju alltid ändras.. men om det är kvar så här så blir det värkligen KALT!
JUSTE! vi har biologi prov på onsdag! shit måste plugga!
oh sen har vi kemi prov oxå till den 27, elr vare fysik? få se; vilket datum äre idag? 18? då äre alltså 19, 20, 21, 22,23,24,25,26,27 alltså det blir 9 dagar, då äre 9 dagar kvar..
OJ! juste imorn ska vi ju redovisa so:n ojojoj kan nog inta skriva mer nu :/
vi hörs imorn elr kanske t o m senare i dag
PUSS & KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0